Jean-Pierre Frangi
Ligne 1 : Ligne 1 :
*Résumés de ses derniers articles publiés
*Résumés de ses derniers articles publiés
-
**[[Résumés des article publiés #S. Yahaya and J.-P. Frangi|S. Yahaya and J.-P. Frangi]], <u>Profile of the horizontal wind variance near the ground in near neutral flow – K-theory and the transport of the turbulent kinetic energy.</u> Ann. Geophys., 27, 1843–1859, 2009.
+
**[[Résumés des article publiés #S. Yahaya and J.-P. Frangi.|S. Yahaya and J.-P. Frangi]], <u>Profile of the horizontal wind variance near the ground in near neutral flow – K-theory and the transport of the turbulent kinetic energy.</u> Ann. Geophys., 27, 1843–1859, 2009.
**[[Résumés des article publiés #J.-P. Frangi, D. Richard, X. Chavanne, I. Bexi, F. Sagnard, V. Guilbert.|J.-P. Frangi, D. Richard, X. Chavanne, I. Bexi, F. Sagnard, V. Guilbert]], <u>New in situ techniques for the estimation of the dielectric properties and moisture content of soils.</u> Elsevier, CR Geoscience 341 (2009) 831-845. doi:10.1016/j.crte.2009.08.004.
**[[Résumés des article publiés #J.-P. Frangi, D. Richard, X. Chavanne, I. Bexi, F. Sagnard, V. Guilbert.|J.-P. Frangi, D. Richard, X. Chavanne, I. Bexi, F. Sagnard, V. Guilbert]], <u>New in situ techniques for the estimation of the dielectric properties and moisture content of soils.</u> Elsevier, CR Geoscience 341 (2009) 831-845. doi:10.1016/j.crte.2009.08.004.
**[[Résumés des article publiés #X. Chavanne, J.-P. Frangi, G. de Rosny|X. Chavanne, J.-P. Frangi, G. de Rosny.]], <u>NA New Device for in situ Measurement of an Impedance Profile at 1–20 MHz.</u> IEEE Trans. on Instr. and Meas. Vol. 59. Digital Object Identifier 10.1109/TIM.2009.2028781.
**[[Résumés des article publiés #X. Chavanne, J.-P. Frangi, G. de Rosny|X. Chavanne, J.-P. Frangi, G. de Rosny.]], <u>NA New Device for in situ Measurement of an Impedance Profile at 1–20 MHz.</u> IEEE Trans. on Instr. and Meas. Vol. 59. Digital Object Identifier 10.1109/TIM.2009.2028781.

Version du 13 février 2010 à 15:24


Retour à la page des enseignants
Retour à la page des résumés